poniedziałek, 14 listopada 2016

H jak humorystycznie o fotografii :-)

Na dobry początek dnia kilka kawałów o fotografach i fotografii, ciąg dalszy nastąpi... :-))))

******************

- Kiedy można mówić, że jesteś niezłym fotografem-amatorem?
- Wówczas gdy w jednej ze stolic europejskich robisz zdjęcie znanego zabytku i w kadr wejdzie Ci mniej niż trzech Japończyków.





- Czy mogę zostać członkiem waszego towarzystwa fotograficznego?

- A czy szanowny pan robił wcześniej zdjęcia?

- Nie.

- W takim razie mogę panu zaproponować członkostwo pasywne...


- Będę mógł robić zdjęcia?

- Niestety, nie... ale może pan za to nosić statywy!





Rozmawia dwóch maniaków fotografii

- byłem wczoraj na imprezie, poznałem fajną dziewczynę...

- no i co dalej?

- no poimprezowaliśmy trochę, potem poszliśmy do mnie...

- no no....

- usiadła na łóżku, zaczęła się powoli rozbierać...
- ymmmm
- więc wziąłem ten średni format co ostatnio kupiłem i robię foty, potem...
- NO CO TY MASZ NOWY APARAT!? Z JAKIM OBIEKTYWEM?

:-))))))))))))))))))))

(źródło: www.ziolek.pl)





2 komentarze:

  1. ostatni przypomina mi wszystkie komentarze szybowników do zdjęc pięknych modelek przy szybowcach " gdzie te łapy na owiewce trzyma kretynka " hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha :-) Od razu można poznać pasjonatów - świetnego sprzętu albo... różnego rodzaju modelek... ;-)))

    OdpowiedzUsuń