środa, 24 października 2018

M jak moja Islandia - dzień 1

Najpierw opowiem o mojej Islandii przez jej (kraj)obrazy, 
ponieważ naprawdę trudno jest mi znaleźć słowa, który we właściwy sposób 
opisałyby jej zachwycające, wszechogarniające 
PIĘKNO.

Może wystarczy po prostu popatrzeć, choć moje zdjęcia tak naprawdę tylko w jakiejś części odwzorowują tę ogromną ilość piękna, 
które ma do zaoferowania ta wyspa, 
stworzona z ognia i lodu. 
W każdym razie ja zakochałam się w Islandii od pierwszego wejrzenia, 
a z każdym następnym było tylko cudowniej. 
Zatem dopiero pod koniec tej 4-dniowej opowieści będzie kilka słów ode mnie.


W drodze do Jokulsarlon - Laguny Lodowcowej

(Kraj)obrazy


Pola lawowe










Lodowce


Wodospady



 Rzeki lodowcowe





Jokursarlon - laguna lodowcowa






















Diamentowa plaża














Czarna plaża w Vik




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz