piątek, 15 stycznia 2016

Wyjazd na placówkę misyjną -16.03-19.04.2016 r., czyli mój zambijski alfabet

Afryka odkąd pamiętam, zawsze była jakoś obecna w moim życiu i fascynowała. Najpierw były książki przygodowe z tak zwanym Czarnym Lądem w tle, potem historie lekarzy, którzy wyjechali, by tam pracować, później reportaże, filmy, aż nadszedł czas, że i ja zdecydowałam się tam pojechać. 

Moim  celem  jest  Misja  prowadzona  przez  Zgromadzenie  Sióstr  św.  Karola  Boromeusza 
w  Zambii. Spędzę tam wiosenny miesiąc - od 16 marca do 19 kwietnia 2016 roku, pomagając Siostrom w pracy.

                                                                                                                           www.adopcjaserca.org

Mój ALFABET ZAMBIJSKI czyli od A jak "Afryka" do Z jak "Zambia"


(mapa: http://afryka.biz.pl)

Jak już wspomniałam, moje zainteresowanie Afryką zaczęło się dawno, ale teraz chciałabym poznawać ją już nie tylko przez książki, filmy, zdjęcia i opowieści znajomych i nieznajomych, ale osobiście, namacalnie, tak od A do Z - i choć wiem, że takie całkowite poznanie nigdy nie jest możliwe, to chciałabym choć w części doświadczyć czym jest Afryka i kim są jej mieszkańcy, wraz z ich kulturą, zwyczajami, sposobem i warunkami życia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz