niedziela, 12 czerwca 2016

D jak dziękuję :-)

Dziękuję bardzo za wszystkie głosy, które oddaliście na moje zdjęcie w konkursie "Podróż w obiektywie".
Chociaż internautom spodobały się bardziej inne zdjęcia, 
www.deon.pl/wyniki-konkursu-podroz-w-obiektywie
mnie cieszy fakt wyboru mojego zdjęcia przez organizatorów konkursu-redakcję portalu www.deon.pl 
jako najlepszego w II etapie, 
a największą radość daje mi sam moment zrobienia zdjęcia. 

Kiedyś przeczytałam zdanie powiedziane przez angielskiego malarza John'a Constable'a: 
"Malowanie jest dla mnie tylko innym słowem na odczuwanie". 

Ponieważ nie umiem malować, mogłabym sparafrazować jego słowa i powiedzieć, że
fotografowanie jest dla mnie tylko innym słowem na odczuwanie.




Ten tramwaj to piękna stara zabawka zauważona na targu staroci w Portugalii - 
myślę, że kolejne dziecko, które zostało nią obdarowane, 
będzie mogło znów podróżować po niczym nieograniczonej krainie swojej wyobraźni.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz